چه درمانی برای کنترل PKD مفید است؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه درمانی برای کنترل PKD مفید است؟

چه درمانی برای کنترل PKD مفید است؟ PKD یک نوع ژنتیکی بیماری کلیوی از آن برای درمان مشکل است، با این حال، امروز، این بیماری می توان یا با انواع خاصی از درمان کنترل می شود. پس چه درمان برای کنترل PKD مفید است؟

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

در این روش درمانی ترکیبی از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی پیشرفته است. از طریق توابع از افزایش گردش خون، کاهش فعالیت از سلول های پوشش افزایش نفوذپذیری دیواره کیست و تغییر اختلاف فشار دیوار درونی و بیرونی کیست مایع کیست ممکن است resorbed و خارج از بدن در ادرار حذف خواهند شد. کل فرآیند از هر گونه آسیب های اضافی را به کلیه ها ایجاد نمی کند. چه چیزی بیشتر، کیست های کلیوی نیز می تواند به طور طبیعی کاهش می یابد.

طب سوزنی

شما می توانید گردش خون کلیه با تحریک نقاط طب سوزنی موثر را افزایش دهد. گردش خون می تواند میانجی های التهابی منجر شود، و از بین بردن پیچیده ایمنی. بنابراین سلول های آسیب دیده ذاتی می توان بازیافت. علاوه بر این، مفید است به تنظیم سطح سلول بیان عامل های اندازه التهابی پاسخ هیجان فوق العاده، محافظت از سلول های ذاتی کلیه، که خوب است برای کاهش کیست در کلیه.

علاوه بر درمان های ذکر شده در بالا، برخی از درمان های دیگر نیز می توانید استفاده برای کنترل PKD، اما بیمار مختلف در حال حاضر شناخته شده اند که شرایط بیماری های مختلف، بنابراین شما باید درمان های مختلف بر این اساس وجود دارد.

اگر می خواهید مطمئن شوید که چه درمان برای شما بهتر است و یا می خواهید و PKD کنترل، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا به طور مستقیم دکتر ما مشورت، شما همچنین می توانید پیام زیر یا Whatsapp +8615732170898 را ترک کنند، اجازه به انجام همه چیز ممکن است برای کمک.





:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: